BE FIRST!!! Shining one!

f:id:zrunner_1002:20210814102438j:plain

 

BE FIRST!!!

Shining one!

 

Did you all watch yesterday's TV show Sukkiri?

I was moved, and the heartbeat of my heart stopped.

I'll explain why now.

What is BE FIRST ?

It is unit of seven men produced by the artist SKY-HI and selected

after a fierce audition.

What is Shining one?

It's a song that BE FIRST sang and danced during the final review

and will be released on Monday,August sixteen.

The debut song is defferent.

I can't wait for this sixteenth of August.

I will explain the reason why I got into BE FIRST.

As I wrote in my previous blog, I will start going to the hospital as a doctor.

When it was decided, I was on the verge of mental collapse.

Also  I was in a situation where I was forced to work very hard.

At that time my mother said, "I'll feel better if watch the TV show,Sukkiri.".

And I was unconsciously moved by their performance.

 

During this summer vacation, I tried to challenge many things,

but many times I tried to quit halfway through.

However,thanks to this BE FIRST, I was able to have a desire to improve again.

I am very grateful to my mother, SKY-HI and everyone in BE FIRST 

who told me about it.

 

That's all for now.

Thank you for reading through to the end.

 

 

皆さんは昨日のテレビ番組「スッキリ」をご覧になりましたか?

私は感動してしまい、胸の鼓動がおさまらなくなりました。

理由をこれから説明しましょう。

BE FIRSTとは何か?

それは、アーティストのSKY-HI さんがプロデュースし、激闘のオーディション

の末に選ばれた、7人の男性ユニットです。

Shining oneとは何か?

それは、BE FIRSTが最終審査の時に歌い、踊った曲で、8月16日の月曜日に

配信が開始されます。

デビュー曲はまた別にあります。

私はこの8月16日が待ち遠しくて仕方がありません。

私がBE FIRSTに興味を持つようになった理由を説明します。

以前のブログでも書かせていただきましたが、

これから私は医者通いの生活が始まります。

そのことが決まったとき、私はメンタルが崩壊寸前でした。

また、仕事でもとても追い込まれた状態でした。

そんなとき母から、「今、テレビでやってるスッキリを見れば元気が出るよ」

と言われました。

そして彼らのパフォーマンスを見て思わず感動しました。

 

この夏季休暇期間、私は様々な挑戦をしようと思いましたが、

途中でやめようと思ったことが何度もありました。

ですが、このBE FIRSTのおかげで再び向上心を持つことができました。

教えてくれた母、SKY-HI さん、BE FIRSTの皆さんにはとても感謝しています。

 

今回はここまでになります。

最後まで読んでいただきありがとうございました。